quarta-feira, 11 de novembro de 2009

Músicaa \o

Oi pessoas
O post hj vai ser rápido "/
Eh por causa do mal tempo aqui na minha cidade, minha mae fala pra eu deixar o PC desligado e talz, mas nao poderia ter deixado vcs na mao como deixei ontem
Hj trago mais um clipe da LADY GAGA \o/...Um novo dessa vez ^^
Com vcs: Bad Romance

Eu adorei esse novo clipe. Confesso que achei mais bizarro do que qualquer outro o.O
Mas a parte que os cristaizinhos "orbitam" em torno dela, ficou perfeita
E como recompensa de não ter vindo psotar ontem, aí está a letra dessa música em Inglês
Enjoy it:

Lady Gaga

Bad Romance

Rah-rah-uh-ah-ah
Rah-ma-rah-ma-ma
Gaga-oh-la-la
want your bad romance

Rah-rah-uh-ah-ah
Rah-ma-rah-ma-ma
Gaga-oh-la-la
want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
as long as it's free
I want your love
love-love-love
I want your love

I want your drama
the touch of your hand
I want your leather-studded kiss in the sand
I want your love
love-love-love
I want your love

You know that I want you
and you know that I need you
I want a bad
a bad romance

I want your lovin?
and I want your revenge
you and me could write a bad romance
(oh-oh-oh-oh-oooh)
I want your lovin?
all your lovers revenge
you and me could write a bad romance

(Oh-oh-oh-oh-ooh)
(oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh)
caught in a bad romance

(Oh-oh-oh-oh-ooh)
(oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh)
caught in a bad romance

Rah-rah-uh-ah-ah
Rah-ma-rah-ma-ma
Gaga-oh-la-la
want your bad romance

I want your horror
I want your design
'cause you're a criminal
as long as you're mine
I want your love
love-love-love
I want your love

I want your psycho
your vertical stick
want you in my rear window
baby you're sick
I want your love
love-love-love
I want your love (love-love-love)
I want your love

You know that I want you
and you know that I need you (?cause I?m a free bitch baby)
I want a bad
a bad romance

I want your lovin'
and I want your revenge
you and me could write a bad romance
(oh-oh-oh-oh-oooh)
I want your lovin?
all your lovers revenge
you and me could write a bad romance

(Oh-oh-oh-oh-ooh)
(oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh)
caught in a bad romance

(Oh-oh-oh-oh-ooh)
(oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh)
caught in a bad romance

Rah-rah-uh-ah-ah
Rah-ma-rah-ma-ma
Gaga-oh-la-la
want your bad romance

Walk-walk fashion baby
work it
move that bitch crazy
walk-walk passion baby
work it
I?m a free bitch baby

I want your lovin?
and I want your revenge
I want your love
I don't wanna be friends

Je veux ton amour et je veux ta revenche
J'veux ton amour

I don't wanna be friends (oh-oh-oh-oh-ooh)
I don't wanna be friends (oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh)
caught in a bad romance

I don't wanna be friends (oh-oh-oh-oh-ooh)
want your bad romance (oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh)
(caught in a bad romance) want your bad romance

I want your lovin?
and I want your revenge
you and me could write a bad romance
(oh-oh-oh-oh-oooh)
I want your lovin?
all your lovers revenge
you and me could write a bad romance

(Oh-oh-oh-oh-ooh)
(oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh) want your bad romance
caught in a bad romance

Want your bad romance (oh-oh-oh-oh-ooh)
want your bad romance (oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh)
caught in a bad romance

Rah-rah-uh-ah-ah
Rah-ma-rah-ma-ma
Gaga-oh-la-la
want your bad romance


Espero que vcs tenham gostado do post de hj
Bye..ateh a próxima ;)

Um comentário:

Bruh disse...

Uia...mais uma musica mtooo boa da Lady Gaga...ela ta com tudo Hehe...
Adoro as musicas dela...mas sinceramente...tenho medo dela as vezes o.O
Escolha fantastica Otavio...desculpa a demora pra comentar mas o tempo tava meio curto HEHE

BEIJOOOSSS